سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز سفید

چندتا حرف حساب سه شنبه 87/4/11 ساعت 1:10 عصر
**یه شب خدا رو در خواب دیدم دست ها یش را اورد وگفت گل یا پوچ؟ من گفتم گل و انوقت خدا تو را به من داد.

**کاش گنا هی کنم که مجا زاتش تبعید به قلب تو باشد

***بچه که بودم تا ??میشمردم فکر می کردم اخر همه چی ?? تاست اما حالا نمی دونم اخر دوست داشتن چیه ولی میگم به اندازه ی ?? تای بچگیام دوستت دارم.

**همیشه کسی را دوست داشته باش که انقدر قلبش بزرگ  باشد که مجبور نباشی برای ورود به قلبش خودت را کوچک کنی.

**نمی گم دوستت دارم نمیگم عاشقتم میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بی خیال دیوونست.

**زندگی را اینگونه ساخته اند :انکه تو او را دوست می داری تو را دوست ندارد . 

**آنکه تو را دوست میدارد تو او را دوست نداری .  آنکه او تو را و تواو را دوست می داری  هیچوقت به هم نمی رسید.

**هیچ گاه فاصله ها حریف خاطره ها نیستند.

با عشق حتی تنفس هم اتفاق تازه ایست.


نوشته شده توسط: نیاز ماهان


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
11559


:: بازدیدهای امروز ::
19


:: بازدیدهای دیروز ::
6



:: درباره من ::

رز سفید

:: لینک به وبلاگ ::

رز سفید


:: پیوندهای روزانه::

هرچی بخوای [27]
[آرشیو(1)]


:: آرشیو ::

سلام خوشومدی
2TF



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو